Rihanna too Sexy for Malaysians!

Tuesday, January 06, 2009

No attires like this in her Malaysian concert. This is too sexy for them. We have to understand their culture! ^_^
Photo by Associated Press

RIHANNA has turned back to Good Girl to perform in Malaysia on February. She's gonna be shying away from skimpy outfits because of the strict rules on performers' dress in the Muslim Majority country. Gwen Stefani and Avril Lavigne had huge protests from conservative Muslim Malaysians over their taste of clothes. Gwen had to even dress up to minimize show of skin in her concert.

Female performers in this part of the world must be covered from the top of her chest, including her shoulders, to her knees. I hope Rihanna brought along her pyjamas ha-ha. Pussycat Dolls concert in 2006 was fined $3,000 after they was accused of indecency. They did not dance in pyjamas. Hahaha! Avril Lavigne's moves were adjudged "too sexy" last year said in an online article. They warned everyone there that Rihanna was even sexier and more dangerous than her. Avril was better than their girlfriends. Hahaha! joke!

Rihanna's show in a 16,000-capacity Kuala Lumpur stadium were selling like hotcakes when local newspapers announced the event. It was cancelled late last year because of these protests from conservatives in Malaysia. I wonder if they also sang "Umbrella," "Pon de Replay" and "Unfaithful" there too. (^^,)

COWPhotobucket

4 comments:

genna said...

yeah,, she's too sexy to resist :)

I like her performance, unfortunately she has canceled her concert in Indonesia few months ago :(

†bandaged-knee† †Broken-Medusa† said...

lol xD ask the conservatives pple in Malaysia.. xD I wonder if they sang those songs too. LOL.

>:) not all of em~ ;) btw.. shes not my fav.. ^.^

†bandaged-knee† †Broken-Medusa said...

lol xD ask the conservatives pple in Malaysia.. xD I wonder if they sang those songs too. LOL.

>:) not all of em~ ;) btw.. shes not my fav.. ^.^

genna said...

yeah,, she's too sexy to resist :)

I like her performance, unfortunately she has canceled her concert in Indonesia few months ago :(